ΣΕΤΠ

Ανακοίνωση Νο 90

Οι «acting» πρέπει να αναλάβουν άμεσα τα καθήκοντα και τις αμοιβές που αντιστοιχούν στους ρόλους τους

Συνάδελφοι,

Στην πρόσφατη Επιχειρησιακή Σύμβαση που ο Σύλλογος υπέγραψε, θεσμοθετήθηκε παροχή ποσού και εκπαίδευση για τους εργαζόμενους που κατέχουν ειδικούς ρόλους στα καταστήματα.

Στην καθημερινή πρακτική, σε πολλά καταστήματα, υπάρχουν αυτή τη στιγμή εργαζόμενοι, οι οποίοι έχουν αναλάβει χαρτοφυλάκιο και τελούν χρέη ειδικού ρόλου, χωρίς όμως να είναι και χαρακτηρισμένοι αντίστοιχα. Από τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού, χαρακτηρίζονται ως «acting».

Κατά την εφαρμογή της ΕΣΣΕ, οι παραπάνω εργαζόμενοι, δεν έλαβαν το σχετικό επίδομα ρόλου. Από την πλευρά μας, όσο σημαντικό ήταν να το λάβουν και εκείνοι, γιατί εργάζονται για αυτό, γίνεται ακόμα πιο σημαντικό να αναλάβουν επίσημα το ρόλο, σύμφωνα και με τα πρότυπα που ορίζει το κανονιστικό πλαίσιο.

Το παραπάνω ζήτημα έχει τεθεί προς τη Διοίκηση, τόσο κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων για τη Σύμβαση, όσο και με συνεχείς παρεμβάσεις μας μέχρι και σήμερα.

Πιο συγκεκριμένα, διεκδικούμε:

Read more: Οι «acting» πρέπει να αναλάβουν άμεσα τα καθήκοντα και τις αμοιβές που αντιστοιχούν στους ρόλους τους

Ενημερωτικό Σημείωμα Νο 35

 

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΣΤΙΣ ΜΗΤΕΡΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ

 

Συνάδελφοι,

Σε συνέχεια των ενημερωτικών σημειωμάτων μας Νο 32 και Νο 34, σχετικά με το δικαίωμα επιστροφής εισφορών από τον ΕΦΚΑ στις μητέρες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι κατόπιν διερεύνησης από το Σύλλογό μας, την επιστροφή των εισφορών, δικαιούνται όλες οι μητέρες που από το 2013, είτε έκαναν χρήση οποιασδήποτε άδειας με αποδοχές, είτε επέστρεψαν στην εργασία τους μετά την άδεια λοχείας.

Έπειτα από τη διευκρίνιση που δόθηκε από τον ΕΦΚΑ, δίνεται η δυνατότητα σε όλες τις δικαιούχους, να υποβάλουν αίτημα στον ΕΦΚΑ για την επιστροφή των εν λόγω ασφαλιστικών εισφορών της άδειας με αποδοχές που χορηγήθηκε κατά το δωδεκάμηνο μετά την άδεια λοχείας, ως «αχρεωστήτως καταβληθεισών» όπως αναφέρει και η σχετική ενημέρωση του ΕΦΚΑ, αφού πρώτα λάβουν την αντίστοιχη βεβαίωση από την ΔΑΔ.

Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

 

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,

Ο Πρόεδρος                                   Ο Γενικός Γραμματέας

Στέλιος Μουλακάκης                    Βάιος Νάκος

Ενημερωτικό σημείωμα Νο 34

Βεβαιώσεις για την επιστροφή εισφορών του ΙΚΑ

 

Συνάδελφοι,

 

Σήμερα θα ξεκινήσει η αποστολή των βεβαιώσεων, σε όσες μητέρες έχουν αιτηθεί στη Δ.Α.Δ., σχετικά με την επιστροφή εισφορών που δικαιούνται από τον ΕΦΚΑ.

Υπενθυμίζουμε ότι για την επιστροφή των εισφορών απαιτείται η υποβολή αίτησης στο αρμόδιο υποκατάστημα του ΕΦΚΑ, από τη δικαιούχο μητέρα

Όπως μας ενημέρωσε το Τμήμα Ασφάλισης του ΕΦΚΑ, η αίτηση θα πρέπει να συνοδεύεται από ληξιαρχική πράξη γέννησης του τέκνου, καθώς και από λοιπά ασφαλιστικά στοιχεία (π.χ. βιβλιάριο ασθενείας, Απόσπασμα Ατομικού Λογαριασμού Ασφάλισης (Α.Α.Λ.Α), που περιλαμβάνει τις εγγραφές της αιτούμενης χρονικής περιόδου, το οποίο εκδίδεται ηλεκτρονικά,  βεβαίωση εργοδότη κ.λπ.) από τα οποία να προκύπτουν:

Read more: Βεβαιώσεις για την επιστροφή εισφορών του ΙΚΑ

Ανακοίνωση Νο 89

Υπολογίστε την πρόσθετη αμοιβή που δικαιούστε για εργασία πέραν του συμβατικού ωραρίου, με την εφαρμογή που δημιούργησε ο Σ.Ε.Τ.Π.

4 ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΚΑΡΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

  1. Τηρώ το κλαδικό ωράριο εργασίας.
  2. Καταγράφω τον πραγματικό χρόνο εργασίας μου στη ψηφιακή κάρτα εργασίας μέσω της ειδικής εφαρμογής που λειτουργεί στην Τράπεζα.
  3. Ελέγχω για την ορθότητα τους, τα μεταφερόμενα από την Τράπεζα στοιχεία στην εφαρμογή «myergani» («Ημερολόγιο») του Υπουργείου Εργασίας.
  4. Ενημερώνω άμεσα το Σ.Ε.Τ.Π. για την εμφάνιση αθέμιτων πρακτικών στη χρήση της ψηφιακής κάρτας και εμφάνισης αλλοιωμένων στοιχείων ωραρίου εργασίας στο ημερολόγιο της εφαρμογής myergani.

Συνάδελφοι,

Το ωράριο εργασίας που εφαρμόζεται και ισχύει στον κλάδο μας (37 ώρες εβδομαδιαίως), μαζί με το Ενιαίο Μισθολόγιο, διαμορφώνουν τη θεμελιώδη εργασιακή - κλαδική μας υπόσταση.

Η ψηφιακή κάρτα εργασίας τέθηκε σε πλήρη λειτουργία, από την 1η Οκτωβρίου 2022. Σκοπός της είναι η καταγραφή του πραγματικού χρόνου εργασίας και συνακόλουθα η πληρωμή για τις πραγματοποιούμενες υπερβάσεις του ωραρίου (υπερεργασία και υπερωρία).

Για να λειτουργήσει πραγματικά απαιτείται η ορθή καταγραφή του πραγματικού χρόνου εργασίας από την πλευρά του εργαζόμενου.

Read more: Υπολογίστε την πρόσθετη αμοιβή που δικαιούστε για εργασία πέραν του συμβατικού ωραρίου, με την εφαρμογή που δημιούργησε ο Σ.Ε.Τ.Π.

Ανακοίνωση Νο 88

Εθελοντική αιμοδοσία ΣΕΤΠ.

aimodosia

Συνάδελφοι,

Ο Σύλλογος έχει προγραμματίσει εθελοντική αιμοδοσία για τις ακόλουθες ημερομηνίες:

  • ·Την Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2022 στο κτίριο της Λ. Συγγρού 87,  ώρα 11.00 – 17.00 και
  • Την Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2022 στα γραφεία του Συλλόγου, Καραγεώργη Σερβίας 2, στον 5ο όροφο και ώρα 11.00 – 17.00.

Η αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί από το Νοσοκομείο Παίδων « Αγία Σοφία» και απευθύνεται σε όλους όσους εργάζονται στην Τράπεζα και στους υπαλλήλους των θυγατρικών εταιριών του Ομίλου.

Για την αιμοδοσία είναι απαραίτητος ο ΑΜΚΑ του αιμοδότη.

Οι συνάδελφοι θα πρέπει να προσέλθουν με προσυμπληρωμένη τη φόρμα αιμοδότη, ώστε να περιοριστεί κατά το δυνατόν περισσότερο, ο χρόνος παραμονής στο χώρο αιμοδοσίας.

Read more: Εθελοντική αιμοδοσία ΣΕΤΠ

Page 38 of 145

 

       Γίνετε μέλος του

             Συλλόγου μας 

                     1142  

          Ακολουθείστε μας

            σε 1 & 2

                SETP logo 3

 

Go to top