ΣΕΤΠ

Ανακοίνωση Νο 33

Υπογραφή ανανέωσης ισχύος της επιχειρησιακής μας σύμβασης.

Συνάδελφοι,

Στις 31 Δεκεμβρίου 2021 έληγε η επιχειρησιακή μας σύμβαση και όσα αυτή κατοχυρώνει. Υπενθυμίζουμε σε όλους, ότι η μη ανανέωση της σύμβασης, συνεπάγεται κίνδυνο για όλα τα δικαιώματα που απορρέουν από τις επιχειρησιακές μας συμβάσεις διαχρονικά, που οφείλουμε όλοι να γνωρίζουμε και είναι: http://www.setp.gr/symvaseis/essesetp/112-2014-10-02-12-36-30/1029-2022-01-18-08-55-05

Η χρονική συγκυρία της διαπραγμάτευσης για νέα επιχειρησιακή σύμβαση, συμπίπτει με τις εξελίξεις για τη μεταφορά τμημάτων της Τράπεζας σε θυγατρική εταιρεία, αλλά και με την έναρξη των διαπραγματεύσεων για την υπογραφή νέας κλαδικής σύμβασης.

Ως εκ τούτου, θέσαμε ως στόχο και πετύχαμε την ανανέωση ισχύος της υπάρχουσας επιχειρησιακής μας σύμβασης, για τέσσερεις μήνες, μέχρι δηλαδή τις 30 Απριλίου 2022, με σκοπό να προηγηθεί η υπογραφή νέας κλαδικής ΣΣΕ, που είναι το κορυφαίο γεγονός για τους εργαζόμενους στον τραπεζικό κλάδο. Με τον τρόπο αυτό, η νέα κλαδική θα αποτελέσει τη βάση για την κατάρτιση και υπογραφή της νέας δικής μας επιχειρησιακής σύμβασης.

Με την υπογραφή της ανανέωσης εξασφαλίζονται όλα όσα έχουν θεσμοθετηθεί και μας δίνεται, τόσο το χρονικό περιθώριο για ουσιαστική διαπραγμάτευση, απαλλαγμένη από την πίεση των στενών ημερολογιακών προθεσμιών, όσο και η δυνατότητα για την κατάρτιση διεκδικητικού πλαισίου, απολύτως βασισμένο στις ανάγκες των εργαζομένων στην Τράπεζα Πειραιώς.

Read more: Υπογραφή ανανέωσης ισχύος της επιχειρησιακής μας σύμβασης

Ανακοίνωση Νο 32

Απέναντι στα σχέδια της Τράπεζας,

Αμετακίνητη θέση μας η διασφάλιση της τραπεζοϋπαλληλικής ιδιότητας.

Συνάδελφοι,

Πραγματοποιήθηκε σήμερα, 12/01/2022, συνάντηση με τη Διεύθυνση Ανθρωπίνου Δυναμικού της Τράπεζας, έπειτα από επίσημη πρόσκληση που λάβαμε, για διαβούλευση, με θέμα τη μεταφορά εργασιών των τμημάτων dataentry σε θυγατρική εταιρία. Η απόφαση υλοποίησης αφορά περίπου 70 συναδέλφους.

Στη συνάντηση η Τράπεζα, ανακοίνωσε την απόφασή της να προχωρήσει στη μεταφορά των εργασιών των συγκεκριμένων τμημάτων, μέχρι το τέλος Ιανουαρίου, σύμφωνα με όσα το Π.Δ. 178 και ο 4601/19 ορίζουν.

Η Διοίκηση της Τράπεζας, επιλέγει τον πιο κάθετο και σκληρό τρόπο, κάνοντας χρήση της κείμενης νομοθεσίας, χωρίς μέριμνα για την διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων και της διατήρησης της τραπεζοϋπαλληλικής ιδιότητας των συνάδελφων και μάλιστα μέσα σε ασφυκτικά στενό χρονικό πλαίσιο.

Από τη πλευρά μας, δηλώσαμε κάθετα την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε πρακτική που δεν εξασφαλίζει τα εργασιακά μας δικαιώματα και την ιδιότητα του τραπεζοϋπαλλήλου. Δεν θα επιτρέψουμε καμία υπαναχώρηση από όσα έχουμε κατακτήσει και καμία υλοποίηση σχεδίου που μας οπισθοδρομεί.

Σε επόμενη συνάντηση θα καταθέσουμε ολοκληρωμένο σχέδιο πρότασης, που ως αφετηρία, θα έχει τις αμετακίνητες θέσεις μας για την διασφάλιση της απασχόλησης και των εργασιακών μας δικαιωμάτων.

Αμέσως μετά τη συνάντηση, ενημερώσαμε την ΟΤΟΕ για την εξέλιξη και άμεσα θα καλέσουμε όλους τους Συλλόγους, αύριο Πέμπτη 13/01/2022, μετά το Διοικητικό Συμβούλιο που θα πραγματοποιήσουμε, προκειμένου να τους ενημερώσουμε για τη πρόταση μας και να συζητήσουμε για τις αναγκαίες συνδικαλιστικές πρωτοβουλίες.

Κόντρα στις μονομερείς πρακτικές, απαντάμε με διάλογο και αγώνα.

 

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,

Ο Πρόεδρος                                       Ο Γενικός Γραμματέας

Στέλιος Μουλακάκης                           Βάιος Νάκος

Ενημερωτικό σημείωμα Νο 11

Συνάδελφοι,

Σύμφωνα με τη διάταξη του Άρθρου 61 του Ν.4808/2021 «Η δικαιούμενη, κατ’ έτος, άδεια πρέπει να εξαντλείται μέχρι το πρώτο τρίμηνο του επόμενου ημερολογιακού έτους» , προκύπτει η δυνατότητα εξάντλησης της ετήσιας κανονικής άδειας του 2021 μέχρι τις 31/3/2022.

Η παράταση χρήσης της κανονικής άδειας εφαρμόζεται και για τη χειμερινή άδεια. Οι δικαιούμενες ημέρες χειμερινής άδειας που προκύπτουν από την άδεια του 2021*, μπορούν να χρησιμοποιηθούν και αυτές μέχρι τις 31/3/2022.

Επίσης, οι μέρες κανονικής άδειας του έτους 2021, που θα ληφθούν στο διάστημα 1/1/2022 – 31/3/2022, συνυπολογίζονται για την συμπλήρωση των 5 ημερών που δίνουν δικαίωμα για μία επιπλέον ημέρα  χειμερινής άδειας.

Για τον τρόπο καταχώρησης των εν λόγω αδειών, έχουν σταλεί οδηγίες στις Μονάδες Διοίκησης / Περιφέρειες.

*Εάν κάνετε χρήση μέρους της δικαιούμενης ετήσιας άδειάς σας, του ίδιου έτους, από 1/1-30/4 ή/και από 1/10-31/3 (επόμενου έτους), για κάθε 5 ημέρες δικαιούστε 1 επιπλέον ημέρα άδειας, δηλαδή «Χειμερινή Άδεια». Οι 5 ημέρες μπορούν να είναι είτε μεμονωμένες είτε συνεχόμενες όπως επίσης μπορούν να είναι μοιρασμένες στα δύο διαστήματα. Η επιπλέον ημέρα (χειμερινή άδεια), χορηγείται πλέον έως 31/3 του επόμενου έτους εκτός του διαστήματος από 1/5 έως και 30/9.

 

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,

Ο Πρόεδρος                                       Ο Γεν. Γραμματέας

Στέλιος Μουλακάκης                           Βάιος Νάκος

Ανακοίνωση Νο 31

Συνεργασίες του Συλλόγου μας για PCRtests, για όλους τους συναδέλφους στην Τράπεζα

Συνάδελφοι,

Ο Σύλλογός μας σε συνεργασία με κλινικές και διαγνωστικά κέντρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, εξασφάλισε έκπτωση για τη διενέργεια Μοριακού (PCR) testCOVID-19. Η έκπτωση αυτή, αφορά όλους τους συναδέλφους, εργαζόμενους στην Τράπεζα Πειραιώς, ανεξαρτήτως σε ποιο Σύλλογο ανήκουν, τα μέλη της οικογένειας τους (σύζυγος, παιδιά), καθώς και τους γονείς αμφότερων των συζύγων.

Η ειδική τιμή αναφέρεται σε απεριόριστο αριθμό test ανά άτομο και μόνο στα συμβεβλημένα κέντρα σε Αθήνα – Θεσσαλονίκη και αναγράφονται στην επισυναπτόμενη λίστα.

Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, οι ενδιαφερόμενοι πηγαίνουν απ’ ευθείας στην συνεργαζόμενη  Κλινική ή στο Διαγνωστικό κέντρο για να υποβληθούν σε Μοριακό (PCR) testCOVID-19, αναφέροντας ότι είναι εργαζόμενος στην Τράπεζα Πειραιώς και μέσω του προγράμματος FamilyCare έχει συμφωνηθεί ειδική τιμή.

Επιπλέον, αποκλειστικά για τα μέλη του Συλλόγου μας, τα μέλη της οικογένειας τους (σύζυγος, παιδιά), καθώς και τους γονείς αμφότερων των συζύγων ισχύει για την Αττική και η κατ’ οίκον εξέταση, αφού πρώτα προσδιοριστεί ραντεβού, καλώντας στο 210.8000.310.

Για οποιοδήποτε πρόβλημα (διαφοροποίησης της τιμής) καλέστε άμεσα στο τηλεφωνικό κέντρο  εξυπηρέτησης 210.2322.997 ή 6986.500.401.

 

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,

Ο Πρόεδρος                                           Ο Γενικός Γραμματέας

Στέλιος Μουλακάκης                           Βάιος Νάκος

Ενημερωτικό σημείωμα Νο 10

Συνάδελφοι,

Σας ενημερώνουμε ότι αποδόθηκε - σε yellows – προς όλους τους συναδέλφους που έχουν οικειοθελή παροχή κάτω των 20€ - το υπολειπόμενο ποσό της επιδότησης των καρτών για τα μέσα μαζικής μεταφοράς, όπως αυτό προκύπτει από την Επιχειρησιακή μας Σύμβαση.

Ολοκληρώνεται έτσι η εκκρεμότητα που υπήρχε σε σχέση με το συγκεκριμένο αδιάθετο ποσό, με τρόπο τέτοιο, που μπορεί να αποβεί άμεσα χρήσιμο για τους χαμηλόμισθους συναδέλφους. Κάθε συνάδελφος που εντάσσεται στην παραπάνω προϋπόθεση, μπορεί να ελέγξει αν έχει καταβληθεί το σύνολο 30.000 yellows (αντιστοιχούν σε 60€ για χρήση), μέσω του e-banking.

Υπενθυμίζουμε ότι η απόδοση έγινε στο σύνολο των συναδέλφων, ανεξαρτήτως σε ποιο σύλλογο ανήκουν, επιβεβαιώνοντας για ακόμα μια φορά, ότι είμαστε ο Σύλλογος όλων.

 

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,

Ο Πρόεδρος                               Ο Γεν. Γραμματέας

Στέλιος Μουλακάκης                    Βάιος Νάκος

Page 54 of 145

Go to top