ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Νο 14
ΝΕΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΟΤΟΕ
ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Για την ψηφιακή κάρτα, το «Διευθύνων Υπάλληλος-ελεύθερος ωραρίου» και τα εργασιακά δικαιώματα απέναντι στις αποσχίσεις.
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ Ε.Γ. της ΟΤΟΕ
Ενημερωτικό Σημείωμα Νο 35
Συνάδελφοι,
Σε συνέχεια των ενημερωτικών σημειωμάτων μας Νο 32 και Νο 34, σχετικά με το δικαίωμα επιστροφής εισφορών από τον ΕΦΚΑ στις μητέρες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι κατόπιν διερεύνησης από το Σύλλογό μας, την επιστροφή των εισφορών, δικαιούνται όλες οι μητέρες που από το 2013, είτε έκαναν χρήση οποιασδήποτε άδειας με αποδοχές, είτε επέστρεψαν στην εργασία τους μετά την άδεια λοχείας.
Έπειτα από τη διευκρίνιση που δόθηκε από τον ΕΦΚΑ, δίνεται η δυνατότητα σε όλες τις δικαιούχους, να υποβάλουν αίτημα στον ΕΦΚΑ για την επιστροφή των εν λόγω ασφαλιστικών εισφορών της άδειας με αποδοχές που χορηγήθηκε κατά το δωδεκάμηνο μετά την άδεια λοχείας, ως «αχρεωστήτως καταβληθεισών» όπως αναφέρει και η σχετική ενημέρωση του ΕΦΚΑ, αφού πρώτα λάβουν την αντίστοιχη βεβαίωση από την ΔΑΔ.
Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Στέλιος Μουλακάκης Βάιος Νάκος
Ενημερωτικό σημείωμα Νο 34
Συνάδελφοι,
Σήμερα θα ξεκινήσει η αποστολή των βεβαιώσεων, σε όσες μητέρες έχουν αιτηθεί στη Δ.Α.Δ., σχετικά με την επιστροφή εισφορών που δικαιούνται από τον ΕΦΚΑ.
Υπενθυμίζουμε ότι για την επιστροφή των εισφορών απαιτείται η υποβολή αίτησης στο αρμόδιο υποκατάστημα του ΕΦΚΑ, από τη δικαιούχο μητέρα.
Όπως μας ενημέρωσε το Τμήμα Ασφάλισης του ΕΦΚΑ, η αίτηση θα πρέπει να συνοδεύεται από ληξιαρχική πράξη γέννησης του τέκνου, καθώς και από λοιπά ασφαλιστικά στοιχεία (π.χ. βιβλιάριο ασθενείας, Απόσπασμα Ατομικού Λογαριασμού Ασφάλισης (Α.Α.Λ.Α), που περιλαμβάνει τις εγγραφές της αιτούμενης χρονικής περιόδου, το οποίο εκδίδεται ηλεκτρονικά, βεβαίωση εργοδότη κ.λπ.) από τα οποία να προκύπτουν:
Ανακοίνωση Νο 89
Υπολογίστε την πρόσθετη αμοιβή που δικαιούστε για εργασία πέραν του συμβατικού ωραρίου, με την εφαρμογή που δημιούργησε ο Σ.Ε.Τ.Π.
4 ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΚΑΡΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Συνάδελφοι,
Το ωράριο εργασίας που εφαρμόζεται και ισχύει στον κλάδο μας (37 ώρες εβδομαδιαίως), μαζί με το Ενιαίο Μισθολόγιο, διαμορφώνουν τη θεμελιώδη εργασιακή - κλαδική μας υπόσταση.
Η ψηφιακή κάρτα εργασίας τέθηκε σε πλήρη λειτουργία, από την 1η Οκτωβρίου 2022. Σκοπός της είναι η καταγραφή του πραγματικού χρόνου εργασίας και συνακόλουθα η πληρωμή για τις πραγματοποιούμενες υπερβάσεις του ωραρίου (υπερεργασία και υπερωρία).
Για να λειτουργήσει πραγματικά απαιτείται η ορθή καταγραφή του πραγματικού χρόνου εργασίας από την πλευρά του εργαζόμενου.
Ανακοίνωση Νο 88
Εθελοντική αιμοδοσία ΣΕΤΠ.
Συνάδελφοι,
Ο Σύλλογος έχει προγραμματίσει εθελοντική αιμοδοσία για τις ακόλουθες ημερομηνίες:
Η αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί από το Νοσοκομείο Παίδων « Αγία Σοφία» και απευθύνεται σε όλους όσους εργάζονται στην Τράπεζα και στους υπαλλήλους των θυγατρικών εταιριών του Ομίλου.
Για την αιμοδοσία είναι απαραίτητος ο ΑΜΚΑ του αιμοδότη.
Οι συνάδελφοι θα πρέπει να προσέλθουν με προσυμπληρωμένη τη φόρμα αιμοδότη, ώστε να περιοριστεί κατά το δυνατόν περισσότερο, ο χρόνος παραμονής στο χώρο αιμοδοσίας.