Ανακοίνωση Νο 148

Μέτρα προστασίας κατά του Covid

Απόδοση bonus ασφαλιστικών προϊόντων

Θέματα που αφορούν τους συναδέλφους με δανειστική σύμβαση στην PDS

Συνάδελφοι,

Σε συνάντηση που είχαμε με τον Γενικό Διευθυντή Ανθρωπίνου Δυναμικού κο. Γεωργόπουλο, θέσαμε, μεταξύ άλλων,

  • εκ νέου την ανάγκη αύξησης προστασίας των μέτρων κατά του covid-19, στο Δίκτυο Καταστημάτων και επαναφέραμε παλαιότερο αίτημά μας, ειδικά για τους συνάδελφους meeter – greeter, την άμεση τοποθέτηση προστατευτικών plexi– glass, λόγω του πλήθους και της αμεσότητας των επαφών με τους πελάτες,
  • ζητήσαμε την καταβολή του bonus ασφαλιστικών προϊόντων, που έχει ήδη καθυστερήσει να καταβληθεί και
  • ζητήσαμε ενέργειες για σειρά θεμάτων που έχουν προκύψει για τους συναδέλφους που εργάζονται με δανειστική σύμβαση στην PDS, όπως την αδυναμία καταχώρησης αδειών, την αύξηση των καθηκόντων τους πέρα από τα όρια της δανειστικής σύμβασης, την ανησυχία για το πέρας της τριετίας σε δανεισμό και ό,τι αυτό εργασιακά συνεπάγεται και τέλος την επανατοποθέτησή τους σε τμήματα, ή καταστήματα της Τράπεζας, στο πλαίσιο μάλιστα της αντιμετώπισης της υποστελέχωσης που έχουμε ήδη αναφερθεί σε προηγούμενη ανακοίνωσή μας.

Ο Γενικός Διευθυντής, συμφώνησε για την ανάγκη τοποθέτησης προστατευτικών plexi– glass στα γραφεία των meeter – greeter και μάλιστα η υλοποίηση αυτή θα πραγματοποιηθεί άμεσα.

Για τα bonus ασφαλιστικών προϊόντων ανέφερε ότι η καθυστέρηση υπήρξε προς όφελος των συμφερόντων των δικαιούχων και ότι την Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιηθεί η καταβολή.

Τέλος για τους συναδέλφους μας που εργάζονται με σύμβαση δανεισμού στην PDS, απάντησε ότι:

  • Η αδυναμία καταχώρησης των αδειών στο HRPortal, είναι καθαρά τεχνικό πρόβλημα και δεν υποκρύπτει καμία σκοπιμότητα διαχωρισμού των εργαζομένων.
  • Θα εξετάσει η ανάθεση καθηκόντων εργασίας στους συναδέλφους μας, να μην υπερβαίνει τα όσα προβλέπει η δανειστική σύμβαση που έχουν υπογράψει.
  • Για την ανησυχία αλλαγής εργοδότη μετά το πέρας τριών ετών δανεισμού, ήταν κάθετος, ότι δεν υφίσταται τέτοιο θέμα και ότι σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να υπάρξει τέτοια εξέλιξη.
  • Και – κυρίως - για τη μετακίνηση σε άλλες Υπηρεσίες, ή καταστήματα της Τράπεζας, αποδέχτηκε την πρότασή μας, για προτεραιότητα σε τοποθέτηση, ανάλογα με τα προσόντα του κάθε εργαζόμενου. Εμείς και λόγω της υποστελέχωσης, κυρίως στο Δίκτυο καταστημάτων, που έχουμε ήδη επισημάνει, ζητήσαμε να δοθεί άμεση προτεραιότητα στους συγκεκριμένους συναδέλφους.

Αντιμετωπίζουμε τα θέματα ένα προς ένα, με ειλικρίνεια προς τους συναδέλφους.

Εξάλλου, δεν ήμασταν ποτέ εκείνοι που φοβήθηκαν να πουν την αλήθεια, όπως δε φοβηθήκαμε και ποτέ να την αντιμετωπίσουμε με πράξεις και συμφωνίες και όχι με πομπώδεις, διαφημιστικές ανακοινώσεις.

Είμαστε στη διάθεση ΟΛΩΝ των συναδέλφων για ευρύτερα ή ειδικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στους χώρους εργασίας.

 

Είμαστε ο σύλλογος όλων.

 

Για το Διοικητικό Συμβούλιο του Σ.Ε.Τ.Π.

Ο Πρόεδρος               Ο Γεν. Γραμματέας

Βάιος Νάκος              Στέλιος Μουλακάκης

 

       Γίνετε μέλος του

             Συλλόγου μας 

                     1142  

          Ακολουθείστε μας

            σε 1 & 2

                SETP logo 3

 

Go to top