(ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΡΤΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021)
Συνάδελφοι,
Η συνεργασία της ΟΤΟΕ με τον ΟΑΣΑ, για την έκδοση ετήσιων καρτών για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς με έκπτωση για τους συναδέλφους και τις οικογένειές τους, συνεχίζεται και φέτος.
Με πρωτοβουλία του Συλλόγου μας από το 2017, η αγορά της μπορεί να γίνει με χρήση πιστωτικής κάρτας με δυνατότητα έως 12 άτοκων δόσεων για όλους τους συναδέλφους, τους συναδέλφους στις θυγατρικές και τους άμεσους συγγενείς τους.
Την κατωτέρω διαδικασία θα πρέπει να ακολουθήσουν ΟΛΟΙ οι δικαιούχοι καρτών, ακόμα και αυτοί που η κάρτας τους λήγει σε διάστημα μετά τον ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ 2022
Οι τρόποι πληρωμής για την αγορά της κάρτας ΟΑΣΑ είναι οι :
Η διαδικασία αυτή αφορά αυστηρά τους συναδέλφους, τους εργαζόμενους στις θυγατρικές και τους συγγενείς των ανωτέρω.
Σημ: Να καταχωρούνται με ιδιαίτερη προσοχή τα στοιχεία που απαιτούνται γιατί θα είναι αυτά που θα αποσταλούν στον ΟΑΣΑ – Με πληρωμή μέσω της εφαρμογής δεν χρειάζεται η αποστολή αίτησης)
Με πίστωση του λογαριασμού 5011-074909-116, για το σύνολο των ενδιαφερομένων, με υποχρεωτική αναγραφή :
«ονοματεπώνυμο δικαιούχου κάρτας, ΑΜΚΑ δικαιούχου κάρτας, Αριθμός ATHENACARD»
Για κάθε κάρτα θα γίνεται ξεχωριστή πίστωση και αποστολή Αίτησης (επισυνάπτεται) (δηλαδή συνάδελφος που θα χρειαστεί 2 κάρτες, για τον ίδιο και κάποιο συγγενή του, θα κάνει 2 καταθέσεις ξεχωριστές και 2 αιτήσεις).
Η αποστολή της αίτησης και του καταθετηρίου να γίνει στα γραφεία του Συλλόγου (Καραγεώργη Σερβίας 2 ή μέσω mailστο This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">tsokanosg@piraeusbank.gr
ΣΥΝΗΜΜΕΝΗ ΤΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ Η ΑΙΤΗΣΗ
Οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία για την πληρωμή της κάρτας ΟΑΣΑ μέχρι την ΤΕΤΑΡΤΗ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021, για να ολοκληρωθεί χωρίς πρόβλημα έγκαιρα η φόρτιση της κάρτας.
Σημείωση: Οι συνάδελφοι που θα πραγματοποιήσουν την πληρωμή μέσα από την εφαρμογή της Winbank, θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στην καταχώρηση των στοιχείων τους. Τα συνηθέστερα «λάθη» στην καταχώρηση (που θα πρέπει να αποφεύγονται) είναι τα εξής:
- Καταχώρηση στοιχείων με αγγλικούς χαρακτήρες ή με «μικρά γράμματα»
- Καταχώρηση πλήρους ονοματεπωνύμου και στα δυο πεδία «Επώνυμο – Όνομα»
- Αντίστροφη καταχώρηση Ονόματος και Επωνύμου στα αντίστοιχα πεδία
Στο πεδίο «Σχέση με εργαζόμενο», θα πρέπει να αναγράφεται αν ο δικαιούχος της κάρτας είναι υπάλληλος της Τράπεζας Πειραιώς ή όχι.
ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΡΤΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ
Οι συνάδελφοι που η ηλεκτρονική τους κάρτα λήγει σε μεταγενέστερη ημερομηνία (δηλαδή μετά τον Ιανουάριο), για να τύχουν της έκπτωσης θα πρέπει να ολοκληρώσουν τη διαδικασία ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΩΝ και θα ενεργοποιήσουν το ηλεκτρονικό εισιτήριο με το προϊόν επιδότησης να εμφανίζεται στην κάρτα τους μετά τη λήξη του τρέχοντος υπολοίπου.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Μετά το πέρας της ανωτέρω διαδικασίας δεν θα είναι δυνατή η διαδικασία ανανέωσης με την εκπτωτική τιμή της ΟΤΟΕ για τις κάρτες.
Οι συνταξιούχοι, άνω των 65 ετών, ή που θα κλείσουν τα 65 μέσα στην περίοδο ισχύος του εισιτηρίου, έχουν έκπτωση 50% και ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΡΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΟΤΟΕ.
Για πληροφορίες - απορίες σχετικά με τη διαδικασία μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Στέλιος Μουλακάκης Βάιος Νάκος