ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Νο 22
ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΟΫΠΑΛΛΗΛΩΝ
ΣΤΙΣ ΠΛΗΓΕΙΣΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Σε αυτές τις δύσκολες ώρες, που περνούν οι συνάνθρωποι μας στις πληγείσες περιοχές από τη σφοδρή κακοκαιρία “Daniel”, που προκάλεσε τεράστιες πλημμύρες και τραγικές απώλειες συνανθρώπων μας, η ΟΤΟΕ με τους Συλλόγους-Μέλη της, θέλοντας να συμβάλει – έστω και ελάχιστα – στην ανακούφισή τους, αποφάσισε να στείλει ξηρά τροφή και παλέτες με εμφιαλωμένα νερά, που – σύμφωνα με ενημέρωση από τις τοπικές Αρχές – υπάρχει άμεση ανάγκη.
Read more: ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΟΫΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΤΙΣ ΠΛΗΓΕΙΣΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ
Ενημερωτικό Σημείωμα Νο 54
Συνάδελφοι,
Έπειτα από την ολοκλήρωση καταβολής επιστροφής εισφορών πρώην ΤΑΥΤΕΚΩ για το έτος 2017, για τους εργαζόμενους στην Τράπεζα, είχαμε αναφορές από συναδέλφους ότι δεν τους καταβλήθηκε ποσό επιστροφής. Οι λόγοι που συνέβη αυτό σύμφωνα με τον e-ΕΦΚΑ, είναι:
Κατόπιν αυτού, αλλά και του ενημερωτικού σημειώματος Νο 52, επικοινωνήσαμε με την αρμόδια διεύθυνση του ΕΦΚΑ και παραθέτουμε προς ενημέρωση τα ακόλουθα:
Ανακοίνωση Νο 149
Συνάδελφοι,
Τη Δευτέρα, 10 Ιουλίου 2023, η Διοίκηση της Τράπεζας απέστειλε προς τον Σύλλογο, επίσημη πρόσκληση για την έναρξη διαλόγου – διαπραγμάτευσης για τον Κανονισμό Εργασίας. Στην πρόσκληση αυτή μας καλούσε σε πρώτη συνάντηση την Πέμπτη 13 Ιουλίου 2023.
Κατά τη συνάντηση, οι εκπρόσωποι της Διοίκησης μας ανακοίνωσαν την επιθυμία τους για την έναρξη επίσημου διαλόγου – διαπραγμάτευσης με τον αντιπροσωπευτικό Σύλλογο και με θέμα την αναμόρφωση και επικαιροποίηση του υφιστάμενου Κανονισμού Εργασίας (Οργανισμός Προσωπικού) στην Τράπεζα Πειραιώς.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα της Διοίκησης, ο Οργανισμός Προσωπικού έχει συμφωνηθεί από το 1976 και αντικατοπτρίζει τις ανάγκες και τη δομή λειτουργίας μιας Τράπεζας, σε διαφορετική εποχή, καθώς έχουν διαμορφωθεί άλλες συνθήκες στο τραπεζικό σύστημα με τις συγχωνεύσεις και εξαγορές πολλών τραπεζών και νέα λειτουργικά μοντέλα.
Στο πλαίσιο αυτών των θέσεων, ζήτησαν την επίσημη έναρξη διαλόγου και διαπραγμάτευσης με τον Σ.Ε.Τ.Π., ώστε σε εύλογο χρονικό διάστημα να υπογραφεί ένας νέος Κανονισμός Εργασίας στην Τράπεζα Πειραιώς.
Από την πλευρά μας, στη συνάντηση, δηλώσαμε:
Read more: Πρόσκληση από τη Διοίκηση της Τράπεζας για τον Κανονισμό Εργασίας
Ανακοίνωση Νο 150
Συνάδελφοι,
Το τελευταίο διάστημα η Διοίκηση ανακοινώνει αλλαγές στη λειτουργία των καταστημάτων. Οι αλλαγές αυτές αφορούν στον μετασχηματισμό της Τράπεζας και συνοψίζονται:
Διαχρονική απαίτηση, σε συλλογικό και κλαδικό επίπεδο, που στοχεύει στη διασφάλιση της εργασίας, είναι η δημιουργία τμημάτων, συγχρονισμένων με τις αλλαγές που προκύπτουν από τον ψηφιακό μετασχηματισμό, που θα εργάζονται σε αυτά κατάλληλα εκπαιδευμένοι συνάδελφοι. Ένα τέτοιο τμήμα είναι και το BackOffice. Σε αυτό τοποθετήθηκαν και εργαζόμενοι από την Περιφέρεια, όπου η Διοίκηση αποφάσισε να κλείσει τα καταστήματα που εργάζονταν. Δόθηκε έτσι μια λύση, η οποία μπορεί να αποτελέσει και λύση μελλοντικά, αφού εργαζόμενοι, με την κατάλληλη εκπαίδευση, μπορούν να εργαστούν στο νέο μοντέλο που προσπαθεί να εφαρμόσει η Διοίκηση.
Μια ακόμα διεκδίκηση, αλλά και θεσμική υποχρέωση της Διοίκησης, είναι η εκπαίδευση των εργαζομένων. Μέσω της εκπαίδευσης το ανθρώπινο δυναμικό θα αποκτήσει όλα εκείνα τα απαραίτητα εφόδια, για να εξακολουθήσει να αποτελεί για την Τράπεζα το σημαντικότερο κεφάλαιο, για την βιώσιμη ανάπτυξή της.
Αντί όμως τα παραπάνω να αποτελούν θετική εξέλιξη, η Διοίκηση της Τράπεζας έρχεται για μια ακόμα φορά – τεχνηέντως - να δημιουργήσει κλίμα ανησυχίας, ώστε να προχωρήσει στους σχεδιασμούς συρρίκνωσης.
Read more: Στον μετασχηματισμό της Τράπεζας πρώτο ρόλο έχουν ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι
Ενημερωτικό σημείωμα Νο 53
Συνάδελφοι,
Όπως νωρίτερα σήμερα ξεκαθαρίσαμε και προς τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού, σχετικά με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που βρίσκεται σε εξέλιξη για τους εργαζόμενους στο Δίκτυο καταστημάτων και έχει καταληκτική ημερομηνία ολοκλήρωσης την 24.7.2023, επισημαίνουμε ότι είναι αυτονόητο, πως η κανονική άδεια αναψυχής είναι αναφαίρετο δικαίωμα που προβλέπεται από τη νομοθεσία και δεν επηρεάζεται σε καμία περίπτωση από την όποια επαγγελματική υποχρέωση κάθε εργαζόμενου.
Ως εκ τούτου, προτρέπουμε όλους τους συναδέλφους, που θα βρίσκονται σε άδεια και αδυνατούν να ολοκληρώσουν την εκπαιδευτική διαδικασία εντός των καθορισμένων προθεσμιών, να ενημερώσουν τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού και να επικοινωνήσουν μαζί μας σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος αντιμετωπίσουν.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Μουλακάκης Στυλιανός Νάκος Βάιος